Wednesday, April 24, 2013

lega~

Assalamualaikum...

before this ak failed peadiatric posting n have to reseat posting for 3 weeks
then amik exam skali lagi..
Alhamdulillah byk kuar soklan pasyer
dan Alhamdulillah jugak,byk Allah gerakkan hati aku tuk bace ape yg akn keluar
dan hari ni jugak,Alhamdulillah......
aku dah lulus!
dah officially final year medical student :)
what a big relief..

jgn laa bimbang kalau anda lmbt berjaye mcm org lain
biarlah lambat,asal selamat
percaye dan bersangke baik dgn Allah
sungguh,anda tak akan rugi
bagi aku,jgn compare diri sendiri dgn org lain
rezeki masing2 xsame

then satu lagi yg paling penting adalah usaha+tawakal
kdg kite stadi,rase cam xckup je usaha kite
rase cam byk nye xbace lagi
jgn bimbang,usahe je yg termampu
usaha kite xkan pernah cukup
Allah lah yg akn mencukupkan nye
yg penting,kite usaha!

then,dah abes usaha tawakal
yakin spenuhnye ngan Allah
mintak dgn spenuh hati
yakin yg doa kite tu Allah akn mkbulkan
paling penting aku rase,amalkan berdoa waktu mustajab doa
yg ak amalkan biasenye waktu antare azan dan iqamah,waktu hujan dan hari jumaat
xlupe jugak kalau daah tido mlm,then terjage...tu pon boleh berdoa ;)

aku rase aku xkan berjaye smpai skrg tnpe bantuan Allah
dan jugak doa ummi abah


p/s: harus lebih berusaha selepas ini ;)